NOWY MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY UJSOŁY

NOWY MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY UJSOŁY

O B W I E S Z C Z E N I E

 

WÓJTA GMINY UJSOŁY

O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU

PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARÓW ZABUDOWY I  OBSZARÓW ROLNYCH W GMINIE UJSOŁY

 

 Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. 2018 r. poz. 1945 ze zm.) zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu

 MIEJSCOWEGO PLANU zagospodarowania przestrzennego

 dla obszarów zabudowy i  obszarów rolnych w gminie Ujsoły

w dniach od 15 stycznia 2020 r. do 7 lutego 2020 r. w Urzędzie Gminy Ujsoły w pok. Nr 11 w godzinach pracy urzędu oraz na stronie internetowej: www.bip.ujsoly.com.pl.

Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu miejscowego odbędzie się w dniu 7 lutego 2020 r. o godz. 14:00 w budynku Organistówki (ul. Ks. Piotrowskiego 2) w Ujsołach.

 Zgodnie z art. 18 ust. 1 w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, każdy może wnieść uwagi do projektu planu miejscowego. 

Zgodnie z art. 39 ust.1, art. 40 i art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.), każdy może wnieść uwagi do prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu miejscowego.

Zgodnie z art. 18 ust. 2 i 3 w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uwagi należy składać do Wójta Gminy Ujsoły, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu oraz oznaczenia nieruchomości której dotyczą, na piśmie, lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym - w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 lutego 2020 r.

Wójt Gminy Ujsoły

Tadeusz Piętka

Klauzula informacyjna RODO

 

            W związku z przetwarzaniem danych osobowych, informujemy na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., nr 119, s.1), zwane dalej „RODO”:

  1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Ujsoły z siedzibą w Urzędzie Gminy Ujsoły: ul. Gminna 1 , 34-371 Ujsoły , tel. 33 8647 350, tel. 33 8647 351,
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Julia Grygny. Z Inspektorem można skontaktować się w następujący sposób:
  3. a) pod adresem poczty elektronicznej: iod@ujsoly.com.pl,
  4. b) pisemnie na adres siedziby Administratora.
  5. Przetwarzanie danych odbywa się wyłącznie w związku z realizacją zadania własnego Gminy Ujsoły w zakresie planowania przestrzennego określonego przepisami prawa (ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
  6. Dane nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
  7. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie niezbędnym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych przez okres, który zostanie wyznaczony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
  8. Na zasadach określonych przepisami RODO osoby, których dane osobowe są przetwarzane, mają prawo do:
  9. dostępu do swoich danych osobowych,
  10. sprostowania swoich danych osobowych,
  11. usunięcia swoich danych osobowych,
  12. ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
  13. przenoszenia swoich danych osobowych,
  14. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  15. do cofnięcia zgody na dalsze przetwarzanie danych osobowych,
  16. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

            Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

            W związku z przetwarzaniem przez Wójta danych osobowych uzyskanych w toku prowadzenia postępowania planistycznego prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g RODO, przysługuje jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.

            Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie wpływa na przebieg i wynik postępowania planistycznego.